De Online Fotoclub

Welkom bij de Online Fotoclub, oftewel DOF! Onze club is een levendige gemeenschap van enthousiaste fotografen die samen het prachtige landschap van Nederland en daarbuiten verkennen. Hoewel onze leden verspreid zijn over het hele land, is Noord-Holland het kloppende hart van onze club.

Maar hoe werkt het precies bij DOF? Simpel: het lidmaatschap is gratis. Het enige wat we vragen, is dat je minstens één keer per jaar een activiteit organiseert en actief deelneemt aan de activiteiten die anderen organiseren. En geloof ons, die activiteiten zijn ontzettend divers! Van spannende weekenduitjes naar steden als Luik of Krakau tot inspirerende bezoeken aan fototentoonstellingen in ons eigen Amsterdam.

Neem bijvoorbeeld onze recente activiteit, georganiseerd door Joke en Laura. Zij hebben een prachtige foto-expositie opgezet in de historische Grote Kerk van Oosthuizen. Van 7 juli tot en met 28 juli ben je van harte welkom om de werken te bewonderen, elke vrijdag, zaterdag en zondag tussen 14:00 en 17:00 uur. En het beste van alles? De toegang is helemaal gratis!

Elf van onze getalenteerde fotografen zullen hun werk tentoonstellen, wat een diverse verzameling aan stijlen en onderwerpen belooft. Van de natuurlijke schoonheid van landschappen tot de intrigerende details van stedelijke verkenningen, deze tentoonstelling weerspiegelt de uiteenlopende interesses en talenten van onze DOF-leden, variërend van natuur- en architectuurfotografie tot portretten.

Dus waar wacht je nog op? Grijp deze unieke kans om DOF te leren kennen, de geweldige mensen erachter en het fantastische werk dat ze creëren. Of je nu een doorgewinterde fotograaf bent of net begint, iedereen is van harte welkom. Kom naar de Grote Kerk in Oosthuizen en dompel jezelf onder in de wereld van de fotografie met DOF!