info kook

Met elkaar eten, genieten van geuren en kleuren

‘Koken voor je buren…!’

Een paar jaar geleden nam de Hervormde gemeente Zeevang het initiatief om buitenlandse vrouwen te vragen gerechten te koken uit hun landen van herkomst. Het doel hiervan was duidelijk: kennismaken met de dorpsgemeenschap onder het genot van een lekkere maaltijd. Het werd een groot succes!

Op 22 juni is de sfeervolle Grote Kerk in Oosthuizen de plek waar dit evenement opnieuw gehouden wordt. Vrouwen uit Marokko, Somalië, Syrië, Ghana, Ivoorkust, Afghanistan, Iran, Eritrea en Peru bereiden dan hun traditionele gerechten.

Aanmelding:

Er kunnen maximaal 50 mensen deelnemen. De kosten zijn €10,- voor volwassenen en €5,- voor kinderen van 4 t/m 12 jaar (excl. drankjes). Inschrijven kan tot en met maandag 17 juni door een mail te sturen aan aan petrabrandsen@gmail.com  Bevestiging van aanmelding volgt per mail.

‘Koken voor je buren…!’ Inloop in kerk vanaf 17.00 uur, aanvang maaltijd 17.30 uur. Contante betaling.